söndag 14 juni 2009

Sometimes I just wanna shoot myself

Grattis till mig själv, nu har jag lyckats skita i det blå skåpet igen.
Jag hade fått i uppdrag av VK att göra en artikel om Djurparkens dag idag. Just innan jag skulle fara satt jag på toa och fick syn på annonsen för arrangemanget i Lycksele annonsblad. När jag läste igenom den frös jag till is.
Djurparkens dag var igår. Den var fan igår, och det går inte att spola tillbaka tiden så att jag kan åka dit och göra min artikel.

Hon som jag fick uppdraget av sa i och för sig att Djurparkens dag var på söndagen, men det är enbart mitt fel att jag missade det. Jag har läst den där annonsen säkert tio gånger, men jag har aldrig upptäckt den lilla detaljen om vilket datum det är förrän nu.
Jag vet att det inte är jordens undergång, men just nu skulle det sitta fint med en pistol för att skjuta skallen i bitar.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja nog var han snygg, men vi var nog aningen hetare, haha.

Men hur blev det med artikeln då da?

linnea sa...

MEN! Herrejävlar, förstår dig. Usch, hemskt :( men vad finns det att göra åt nu? man lär sig av sina misstag!!