torsdag 11 juni 2009

Världens sötaste pojkar

I måndags träffade jag äntligenmin kära svägerska Sandra igen! Eller ja, egentligen är vi ju inte svägerskor längre men eftersom vi alltid varit det under hela tiden vi känt varandra får epiteten hänga kvar.
Grabbarna hade dock gått och lagt sig när jag väl kom fram till Vännäsby, så de fick jag inte träffa förrän i tisdags morse (om man bortser från att Hampus envisades med att kuta upp från sängen hela kvällen). Men jag och Sandra hade mysigt trots avsaknaden av manlig fägring, vi såg film och pratade om det mesta som hänt sen sist vi sågs. Och det har hänt en hel del sen dess, eftersom det var annandag jul när jag senast var där...

Förutom för oss två har det hänt mycket med grabbarna, speciellt med Hugo. När jag var där i julas kunde han knappt krypa, nu springer han för fullt. Nästa gång jag ser honom kommer han väl köra moppe och snusa knåd.

Världens goaste Hampus. Som jag sa till Sandra är han mitt ideal för eventuella framtida barn, haha.

Söta Hugo, även kallad Hugge av sin morbror. Snacka om att han har blivit en stor kille sen sist jag såg honom...

Inga kommentarer: