tisdag 2 juni 2009

Sista dagen med gänget

Det var inte lika varmt och skönt ute vid havet som jag hoppades på. Vinden blåste kallt, och att bada var inte att tänka på... Fast jag hade faktiskt tänkt hoppa i just innan vi skulle fara "bara för att", fast då blev det stressigt med bussen och jag hann helt enkelt inte. Men jag hoppas verkligen att årets första bad sker snart!
Trots att det var lite kyligt var den ändå mysigt där ute. Vi hade picnic, sparkade boll och snackade skit. En klart värdig sista dag med gänget!

Fruset folk på playan

André leker hunk och Dennis posar - som vanligt alltså!

Kissade jag i vattnet för att höja temperaturen..?

- Nej, jag tog bara sats för att göra ett hopp!

André försökte lära mig fotbollstrix. Det gick sådär.

Omgiven av mina favoritkillar. (Det groteska blåmärket på låret tillkom under mystiska omständigheter under fredagens fest...)

1 kommentar:

Sandra sa...

Synd att värmen hade hunnit försvinna för er, det skulle varit som i helgen, riktigt härligt :)