söndag 20 september 2009

Heja Leif!

Jag och Lisa har en riktig bakisdag (fastän vi inte är speciellt bakfulla, faktiskt). Vi slöar och ser repriser av Idol-avsnitt som vi missat i veckan. Och vem dök inte upp i rutan om inte Leif Garvin! Han gick vidare också, tacka fan för det!

Skit samma om det finns de som är mycket mer begåvade än han, jag hejar ändå på Leffe - bara för att han är en sån skön lirare. När jag var på Emax förra sommaren föreläste han, och i en aula fylld med 220 personer pekade han plötsligt på mig och sa "du där, följer du med mig hem sen?".
Om jag gjorde det? Klart, men bara för att köra hans Batmobile...

3 kommentarer:

mami sa...

Jamen då hade mamma rätt - som vanligt!?! Att det var han - Leif som du berättade om från föreläsningen. Va coolt! Han var bra men håller med Laila att han skulle behöva uppsöka en frisör........

fantomen sa...

han behöver inte ALLS en frisör!

Anonym sa...

Ha!
Leffe har flickvän sen över 2 år tillbaka som han är dödskär i och bor ihop med och har aldrig varit otrogen en dag i sitt liv (tro mig, jag och hela min familj är väldigt nära vänner till honom och hans familj) så att du följde med honom hem kan ju disskuteras!
Jag har rest med honom och alla polare och jobbat med honom på bilmässor och hittat på andra tokerier och jag är en av dom få personer han anförtror sig till och ringer om det krisar.
Att han sa som han gjorde "och du, du följer med mig hem sen" tror jag säkert han gjorde för han är sån. Men det stannar där. Tänk på vilka du skriver offentligt om och hur det kan påverka och förstöra!