måndag 7 september 2009

Husfest @ Lyxankars

Nästintill 60 pers hade anmält sig till husfesten här på Bäckis (som tydligen kallas Lyxankars numera, i alla fall av de som bor här) i fredags och jag hade onda aningar om att något skulle gå snett med tanke på allt folk. Men det blev hur bra som helst! Jag vet inte om alla som hade skrivit upp sig på Facebook kom, det räckte ändå med alla människor som fanns överallt i hela huset...
Undertecknad råkade dock gå all in i början av festen och jag bestämde mig för att ta en välbehövlig taktikvila därvid åtta-snåret inne på Emmas toalett. Sen var jag on igen och hade en skitrolig kväll som slutade med tårdränkt skratt när Dennis rev av sin Britney-föreställning runt tre.

Nu väntar jag spänt på att Ankarsfolket ska bjuda in till en husfest i deras kvarter.

Ett, två, tre - blunda! (Jag hann inte riktigt med...)

Pigga och glada (jojo, jag var faktiskt nyvaken här)! Jag diggar för övrigt Sandras partybrillor.

Emmas lägenhet hade nästan lite bordellvibbar, och hon och Dennis såg rätt läskiga ut utan blixt.

Tina med världens mysigaste hår!

Smak- och luktprov av diverse drycker utfördes regelbundet under kvällen

Han gjorde tummen upp för ölen, jag gör tummen upp för Emmas snygga partystil!

Isa hade något majestätiskt över sig

Dennis och André - lika söta som alltid!

1 kommentar:

Tina sa...

Hahaha men jisses vilken bild på mig :D