onsdag 2 september 2009

Min, bara min (en gång till!)

Nu är min spegel äntligen just min igen! Med hjälp av mina underbara vänner Sandra och Emma lyckades vi kånka hem åbäket (förlåt, skönheten!) idag hela vägen från Jysk och nu står den i min walk in och väntar på att bli upphängd. Den får dock vänta tills nästa helg då Johan kommer upp med borrmaskin och plugg.

Mamma blev förresten lite besviken när hon hörde att jag hade köpt spegeln. Hon hade nämligen tänkt köpa den till mig i julklapp - så gulligt av henne!
Om någon annan hade tänkt samma tanke vet ni i alla fall att loppet är kört nu. Däremot finns det en massa andra grejer ni kan överösa mig med den den 24 december (eller tidigare, om någon nu skulle vilja det). En elvisp skulle till exempel sitta fint. Och ett par träningsskor. En soffa, LCD-tv och hemmabiosystem skulle jag heller inte tacka nej till. Så nu har ni några tips på vad ni kan lägga pengar på för min skull. Jag tackar på förhand!

2 kommentarer:

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sandra sa...

Då måste jag ju komma upp till dig snart och se din nya spegel :P

Tack så mycket för din fina kommentar om mina teckningar. :)