söndag 20 september 2009

På tal om Gaga

Jag vet inte hur det gick till, men på något vis har jag glömt att blogga om en fantastisk konsert jag var på den 2 augusti. Före vi drog till Laganas passade vi på att värma upp i Stockholm och passande nog spelade Lady Gaga på Gröna Lund just den helgen.
Inte nog med att konserten var fantastisk, vi hade riktigt jäkla skoj också! Vi hoppade, dansade och sjöng med, vilket tycktes roa publiken runt omkring oss. Tre personer bredvid försökte göra narr av oss genom att härma vårt beteende men tyvärr misslyckades de totalt med sitt uppsåt. Det är ju bara roligt när folk gör sånt!

Alla borde faktiskt få uppleva Gaga live, för hon är verkligen en artist i världsklass och sann entertainer! Hon är cool, musikalisk, har en riktigt bra röst - och så fullkomligt älskar jag hennes outfits. Och just ja, kvinnans rumpa går inte av för hackor.

foto: Sandra (min shitty-digital kamera tog usla bilder)

Inga kommentarer: