torsdag 10 september 2009

Tummen sitter liksom fastklistrad där bak

Fuck! Jag som hade tänkt gå och lägga mig efter jag hade postat förra inlägget! Meeen jag lyckades tydligen fastna surfandes och drömmandes runt på olika tatueringssidor...
Jag vet att jag har sagt det förr, jag tänker på det nästan varje dag - men nu jävlar är det dags att göra slag i saken. Nästa vecka är det jag som stegar in på Left Hand och bokar första bästa tid för att ta tag i projekt nummer 1.

Till att börja med ska jag dock göra slag i saken och stega in i min säng. Blir att läsa min nya porr "Kreativ fotografering med rätt exponering". Tack gode gud för att den anlände igår, annars hade jag väl inte fått tummen ur att gå ut och fota idag! När jag tänker efter vad jag har skrivit nu verkar den där tummen sitta jävligt hårt fastklistrad där bak...

CentreraJävligt snygg grej, synd att någon redan gjort den...

2 kommentarer:

mami sa...

Ingen STOR tatuering väl?
Snälla snälla Anna, lyssna på mor din nu! :-)
Inte sååå dumt med helg, eller hur??
Hälsa Johan! Kramiz

Anna sa...

Mama: Vi får la se! Vore gött att göra en helkroppsgaddning... ;) Puss på dig!