tisdag 22 september 2009

Humörsvängningarnas okrönta drottning

Utåt sett verkar jag nog vara en väldigt glad tjej. Men skenet bedrar! Jag drabbas i bland av depressioner, fast turligt nog är det snabbt övergående.
Ta bara i dag som exempel. När jag kom hem från skolan kändes det som att gå in i en vägg. För att bespara er en lång utläggning kan jag säga att jag blev deppad. Trots att det kändes som att allt var skit och att jag inte orkade någonting bestämde jag mig för att gå och träna - lite motion löser ju det mesta. Aerobicen gick dock sådär, jag hamnade i någon mörk tankebana och blev förvånad över att jag faktiskt dansade när jag väl tittade i spegeln.
Men så stannade jag kvar och gick även på coren och då jävlar hände något. Jag började fnissa hämningslöst åt alla övningar som får mig att tänka på panterträning, kniiip och allt det där.

Och nu sitter jag fortfarande här och skrattar för mig själv åt allt och inget. Från deppad till peppad och redo för livet igen. Det är jävligt skönt att mina depressioner varar i sisådär tre timmar.


Nu är jag glad igen!

1 kommentar:

mami sa...

Härligt att du är glad igen. Fortsätt skratta!
KRAM