fredag 16 december 2011

Musik som räddar liv

Eftersom jag jobbar kväll i veckan, och är ledig när alla andra arbetar/går i skolan, har jag mest umgåtts med Musikhjälpen hela veckan. Mycket bra sällskap, måste jag säga! Blir ständigt varm i hjärtat av alla fina människor som engagerar sig. Själv fick jag tummen ur först idag med att önska en låt - det blir till att öka önskefrekvensen i helgen.

Min första önskelåt var Snuff med Slipknot. Vilken/vilka låtar har du önskat?
(HÄR kan du läsa mer om hur du bidrar till insamlingen för alla flickors rätt att gå i skolan.)

5 kommentarer:

Elvira sa...

Jag önskade die Mauer med Ebba igår, men har tyvärr inte spelats än, måste nog göra ett nytt försök :) Få höra en bra låt och låta en flicka gå i skolan en månad känns väldigt bra

Anna sa...

Elvira: Ja, det kan kanske var värt. Eller vad säger jag: Klart det är värt! :) Speciellt när det handlar om Ebba Grön... ;)

Malin (plasticsistha) sa...

har inte önskat men dock skänkt 20kr!;)

Emma sa...

Jag önskade Tusen och en natt med Charlotte Perelli :)

Anna sa...

Malin: Snyggt! :)
Emma: Varför blir jag inte förvånad? ;) Du skulle ha önskat den i din version istället! :)