torsdag 15 december 2011

Om jag måste önska mig nåt så...

I år har jag avsagt mig det här med julklappar. Har för många prylar och för lite lägenhet att förvara de i, om vi säger så. Känns onödigt att packa ner ytterligare saker i lådor och stuva ner i ett förråd.

Fast om någon skulle vilja gå emot min vilja och ändå köpa något har jag förstås tänkt ut en önskelista. Min kortaste sådan, någonsin:
  • Moroccan Oil
  • Äta djur av Jonathan Safran Foer
  • Ad Long från Jeffrey Campbell, storlek 38
  • En skiddress, eller rättare sagt pengar öronmärkta för detta ändamål. Jag vill nog bestämma själv hur jag ska se ut i backarna i vinter.

4 kommentarer:

mami sa...

Den kortaste önskelista du nånsin skapat Anna!! Beror det på att du "skriver av dej" som journalist numera? ;-)

Anna sa...

Mami: Eller så har jag blivit vuxen (och tråkig...)? ;)

mami sa...

Vuxen kanske men inte tråkig Anna!
Tror nog tomten kommer med några klappar till dej ;-)

Anna sa...

Mami: Det gör han nog. Jag har ju varit snäll i år trots allt (?).