onsdag 14 december 2011

This is Halloween

I fredags när jag var inne på Lindex i Lycksele kommenterade tjejen i kassan den outfit jag bar på Halloween. Hon hade sett en bild och tyckte den var "klockren" (jag tror det var hennes ordval?). Då slog det mig att jag inte hann lägga ut några bilder från Halloween innan jag drog till Bali!

Skam vore det ju att beröva er det, med tanke på hur kul vi hade spökat ut oss. Vid närmare eftertanke hade vi nog bäst kostymer på hela Corona - om jag nu får vara extremt, jäkla partisk för en stund.
Ser ni vad/vilka vi ska föreställa?


3 kommentarer:

vd sa...

vi va så sjukt snygga ;)

Jennie sa...

hahaha vilken otroligt snygg bild på mig!! Jag ser nästan för glad ut för att vara Kat ;)

Anna sa...

VD: ATT VI VAR! :D
Jennie: Det roliga är att det var bilden som du såg mest "farlig" ut på. Du är nog flickan med färgpennorna, hur hårt du än försöker att framställa dig på något annat sätt ;)