tisdag 6 december 2011

Vad hände med håret?

Innan jag reste iväg såg jag till att byta hårfärg. Mitt älskade, röda barr fick se sig besegrat av en mer alldaglig brun färg, för att jag inte ville komma hem med rosa hår.

Och visst slapp jag spatsera runt i Indonesien med Barbiefärgad man. Däremot blektes håret till en svårdefinierbar rödblond nyans. Hur mörkbrunt kan förvandlas till blont på en månad har jag ingen aning om, men det jag vet är att det är dags för ett frisörbesök. Vilken tur att jag fick tid för renovering redan idag!

4 kommentarer:

Robbelibobban sa...

brun?! alltså du inte håret :pp :D

Anna sa...

Robban: Jo, man brukar bli det när man är utomlands ;)

'A sa...

åå vad då jag lägger ut en bild på mig själv när jag är typ hur brun som helst när alla andra går och är blekfisar det kallas orättvist

Anna sa...

A: HAHAHA, man måste ju få häckla folk lite emellanåt ;)