lördag 31 december 2011

Gott nytt 2012!

Visste ni att det är nyårsafton i kväll? Jag påpekar det bara för att jag knappt hängt med på det själv. Förvisso jagade jag en nyårsstass förra veckan, väl medveten om den förestående firandet. Men efter att jag jagad mig fördärvad efter något som skulle förvandla mig till en fjällig fisk på väg till disco och insett att ena halvan av befolkningen redan köpt allt som skulle kunna förvandla mig till en fjällig fisk på väg till disco gav jag upp... Och sedan lämnade jag alla nyårsförberedelser därhän. (Skönt att vara bjuden på fest vid sådana tillfällen!)

Nu firar jag nyårsafton i julklänningen istället och har pimpat ansiktet med strasstenar (vilket tydligen är en fjortisgrej, fick jag höra). Champagnen är sprättad redan - såklart!

Ha en fantastisk kväll och gott nytt år till er!
... vi hörs i början av nästa år!

Såhär såg jag ut på 2010 års sista dag.
För exakt ett år sedan alltså.

Inga kommentarer: