torsdag 5 april 2012

En stappelbent påsk

Jag tror minsann att jag sakteligen börjar förvandlas till en riktig skogsmulle. Imorgon åker jag ut till bushen för tredje helgen i rad - denna gång för att fira påsk, förstås. Tur att det vankas storstadstripp nästa helg för att väga upp.

På påskschemat står ungefär samma sak som föregående helg. Ska även passa på att vila mina stackars ben. De sjuka mängderna repetitioner jag ska göra på mitt rehabträningsschema har medfört att jag går en stappelbent påsk till mötes.

2 kommentarer:

Emma sa...

sv: Sandra Johansson kommer att skicka en invite på fb snart om Bygdeträsk den 27 april. Säg att du kan?! Det vore ju helt fantastiskt :)
Och du är redigt fin du med :)

Anna sa...

Emma: Jag tror att jag kan! Jag hoppas att jag kan! Jag MÅSTE kunna! Ska genast kolla upp't :)
(Tack för komplimangen förresten!)