måndag 2 april 2012

Sånt som håller mig vaken om nätterna

Trots att jag slocknade på soffan när vi såg film i lördagskväll höll jag inte på att kunna somna om när jag väl lagt mig i sängen. Detta på grund av det här inlägget hos briljanta HanaPee. Efter att jag läst det och SAMTLIGA kommentarer var jag tvungen att spänna hela kroppen för att inte brista ut i ett hysteriskt asgarv. Sandra och VD sov ju bara några meter ifrån mig och jag ville inte väcka dem...

Jag får ofta höra att jag är mogen för min ålder men när jag läser sån't där slungas jag genast tillbaka till bajs- och kissåldern.

2 kommentarer:

emma sa...

Hahaha jag garvade i 10 minuter efter att jag läst det inlägget! Har följt HanaPee i flera år nu och hon gör en aldrig besviken :)

Anna sa...

Emma: Nej, hon är sannerligen en pärla! :)