tisdag 24 april 2012

Lycksele levererade!

Trots att ändamålet med helgens Lyckseleresa var av sorglig karaktär hann jag även med att roa mig. Först i fredagskväll när det som började med en middag med Tina och Robban utmynnade i vinpimplande, minikrogrunda och efterfest. Den sistnämnda innefattade en galen zumbadansare och en långa monologer från en festdeltagare. Synnerligen underhållande!

När lördagen och den faktiskt planerade festen kom var jag redan ganska sliten och i ärligheten namn rätt opepp. Men det blev en rolig kväll ändå! Träffade vänner jag inte sett på jättelänge och imponerade med mina (egentligen obefintliga) romdrinkskunskaper. 
  
Har dock lärt mig nu att tiden när jag stod pall för en klassisk två dagars är förbi. På söndagsmorgonen var jag nämligen farligt nära att ta till de bevingade orden "jag ska aldrig mer dricka"...
I lördags fick kimonon åka på.

2 kommentarer:

Bruschan sa...

såg fan ut som Lisa :O

Anna sa...

Bruschan: Nääääe?