onsdag 4 april 2012

Otack är världens lön

När jag vaknade i morse hade jag ont i kroppen men jag blev inte riktigt klok på var smärtan satt. Då jag funderade och kände efter kunde jag tillslut lokalisera värken till armhålorna. Av alla ställen.

Anledningen till denna märkliga värk stavas förstås träning. Igår kväll styrketränade jag för första gången på länge. Det var ganska tråkigt, jag orkade typ nada och jag råkade sträcka muttan (hur man nu lyckas med det?).
Efteråt kändes benen som spagetti vilket fick mig att tro att jag åtminstone skulle få lite härlig träningsvärk i låren samt vaderna som tack för besväret. Istället sitter jag alltså med dånande smärta i armhålorna. Kul.

4 kommentarer:

Robbelibobban sa...

inte för o vara grym nu men... de lät ohejdligt roligt att få det i armhålorna :DD made my day!

Anna sa...

Robban: OBS! Jag tränade bröst också, så jag fick inte träningsvärk i armhålorna av att träna ben :P

Robbelibobban sa...

vilken BREAKING NEWS @ aftonbladet om du skulle fått träningsvärk i armhålerna av o träna benen ;) GLAD PÅSK PÅRE :D

Anna sa...

Robban: Haha, ja det vore sannerligen något :D Ha en dundergó påsk nu! :)