tisdag 26 januari 2010

Feeling blue

Man skulle kunna säga att jag är nere för räkning i kväll. Ärligt talat känner jag mig rätt deppad och less. Deppad för att jag saknar många från Lycksele och det som var förr. Nog för att jag är omgärdad av underbara människor här uppe i norr - ni är guld! - men ibland känns det tungt att inte ha folket hemifrån här uppe.
Less är jag på att vara bortglömd. Ja, jag bor i Piteå men det skulle vara trevligt om jag fanns med i planerna någon jävla gång.

När jag tänker efter är jag nog rätt förbannad också. Därför sätter jag punkt nu.

2 kommentarer:

vd sa...

:(
Men snart fyller du år :)
Countdown!

Anna sa...

VD: Yes det gör jag :) Jag hoppas och tror att du förstår att inlägget inte hade något med dig att göra, min vän (förutom att jag saknar dig då!) :)