torsdag 28 januari 2010

Jag och mina skor...

Som den hopplösa skonörd jag är måste jag bara visa årets investeringar so far. Men innan mamma eller VD börjar tråka mig kan jag stolt säga att jag endast och enbart har betalat 198 kronor för denna trio.
Ballerinaskorna är från h&m och kostar därefter - 99 riksdaler. Platådojorna kostade detsamma, det var ett reafynd som hade kostat 500 spänn från början. Och de mc-inspirerade sakerna (skitbra vardagsklackar för övrigt!) fick jag av fina Tina när hon var på besök, som födelsedagspresent i förskott. Hon köpte för övrigt likadana pjucks till sig själv fast 3 storlekar mindre...

Här är de i all sin prakt:

3 kommentarer:

mami sa...

Grattis grattis till dina tillskott i din "lilla" skosamling.
Frågan är var du förvarar alla "pjucks"....? :-)
Synd att vi inte har samma storlek!

Sandra sa...

Snygga, roligt när man kan hitta skor med bra pris ;)

vd sa...

men anna :O hur kunde du? fast jag köpte också ett par skor idag :)