torsdag 14 januari 2010

Sökes: Smakråd. Finnes: Glasögonorm

Igår fick jag ett infall - eller rättare sagt led jag av sån pluggtristess att jag gjorde vad fan som helst för att "slippa" plugga - och beställde hem fem glasögonbågar för utprovning. Döm av min förvåning när bågarna låg i brevlådan redan idag! Det kallar jag snabb leverans.

Hur som helst vet jag inte ens om jag ska köpa ett par nya glasögon. Jag har ju ett par fullt dugliga, men av ren fåfänga använder jag de aldrig. Och jag vette tusan om den saken skulle ändras bara för att jag köpte ett par nya...
Jag tänkte i alla fall att om någon vill ge mig lite råd angående vilka jag ska välja - om jag ens ska välja någon - kan ni slänga in en kommentar! Och vill ni inte hjälpa mig får ni er ett gott skratt i alla fall. Det finns som sagt en anledning till varför jag aldrig använder mina glasögon...

(Jag råkade visst enbart beställa svarta och markanta plastbågar av någon outgrundlig anledning.)

7 kommentarer:

Rebecka sa...

Hmm... svårt val. Det står i alla fall helt klart mellan 3an och 4an för mig :)

Vad kul att du gillar min lägenhet förresten :)

¨åsa sa...

hmm fyran eller femman

mami sa...

Alla är för stora om du frågar mej. De du har är betydligt snyggare!

camilla sa...

Hm,svårt svårt. Tror nästan nr 3 skulle sitta snyggast!

Haha, jaa micron är guld värd den med :) Bra val där Anna!

Josefine sa...

Nr.4 tycker jag var grymt snygga :)

Linnea sa...

Jag säger 4 eller 5 :) !

Mariélle sa...

Fyrorna, helt klart. Ettan är nog egentligen coolast, men också de man tröttnar på fortast. :)