onsdag 27 januari 2010

En ann-märkningsvärt trevlig kväll

Jag har lämnat gårdagens depp-mood bakom mig, för den här kvällen har rockat!
Det började redan med att vi fick sluta klockan 15.30 - 1,5 timme före utsatt tid. Nog för att dagens föreläsning om grävande journalistik var intressant, men det är alltid trevligt att få gå tidigare...

Sedan har jag riktigt vardagslyxat tillsammans med Emma. Efter handling på Ica tog vi taxi hem - vi bloggare ska ju inte beblanda oss med vanligt folk i kommunaltrafiken har jag hört. Och om inte annat var det skönt att slippa gå hem genom snöstormen kånkandes på matkassar.
Vår gemensamma matlagningsansträngning i kväll utmynnade i en riktigt god måltid. Självklart GI-riktig. Julia och Dennis joinade denna sköna afton lite senare och det blev Paranormal Activity och kortspel. Filmen såg jag redan i lördags, därmed var den inte så jättespännande i kväll. Desto roligare var det att se de andras rädda miner. Kortspelen var däremot nervkittlande, men dess utgång inte till min fördel.

Sådär ja, det var min kväll!
Avslutar med att publicera några bilder från förisen i fredags eftersom att en av festdeltagarna tjatat om de. Det blev inte så många bilder, men vi spelade in en skitrolig musikvideo. Får se om den kommer upp sen.

1 kommentar:

mami sa...

Du finns absolut med i mina/våra planer Anna - det vet du väl?
Inte minst på fredag OCH lördag då det blir födelsedagsfika om ni vill och kan. KRAM