lördag 30 januari 2010

Jobb, after work och födelsedagsbarn

Det är min arbetshelg i veckan, därmed befinner jag mig i Lycksele just nu. Fast det blir en rätt kort visit här. Jag kom till Lse klockan 18.30 igår och åker igen imorron kväll...
Trots det har jag hunnit/kommer jag att hinna med lite andra saker än jobb. Igår efter jobbet for jag direkt till Knut'n för att ta en after work-öl. Från början var planerna att det skulle bli jag, mamma, Micke och Lisa men vi blev ett riktigt stort gäng innan slutet. Johan, Ann-Louise, Malin, Malin, Judith, Anna och Stig slöt också upp med oss - riktigt kul att kunna träffas på puben och bara umgås ibland!

Idag blir det födelsedagsfika hos plastbrorsan Sebbe som fyller 16 år. Sandra J fyller 20 år idag också, så det är väl på plats att gratulera er båda. Grattis grattis! :)

1 kommentar:

Sandra sa...

En intensiv helg ;)

Du är välkommen när du vill ;)