måndag 18 januari 2010

Saturday at Challenge

För ungefär en månad sedan öppnade som sagt en ny sportklubb/nattbar i Piteå, för två dagar sedan provade jag dansgolvet på Challenge för första gången. Det var en grym kväll som började med att jag och Tina fördrinkade hemma hos mig. Efter en hel del under bältet-snack på tuman hand gjorde Emelie och Fannie oss sällskap och stämningen höjdes ytterligare (fler drinkar, mer snuskprat!).
När det slutligen bar i väg ut var det en som knappt kunde stå på benen. Nämner inga namn, men denna korta människa hängde bokstavligen i min klänning halva kvällen. Det var ett jäkla mirakel att den satt uppe...

Challenge är i alla fall jättefräscht och jag ser redan fram emot utgången dit till helgen! Jag har hunnit spana in deras meny också och planerar att eventuellt att bjuda ut Johan på middag när han kommer upp. Satan så gött det skulle vara med en stor köttbit och en rejäl portion kolhydrater... Hm, innan mina tankar glider i väg till käkets underbara värld är det nog bäst att jag slänger upp några bilder från i lördags.

Min nya favorit i garderoben fick följa med ut och dansa

Tina hade lite toalettpappersproblem...

Fannie och Tina i nattklubbskön

Lagbild på gänget för kvällen. Det här gör vi om!

Inga kommentarer: