torsdag 14 januari 2010

Min torsdag från morgon till sängdax!

Den här dagen har varit lång. Klev upp någorlunda tidigt imorse, avverkade morgonrutinerna och kilade iväg för att köpa Piteå-Tidningen. Därefter blev det effektivt plugg (med några korta avbrott för slösurf och annat viktigt, pauser måste man unna sig!) mellan 10 och 13.30. Ringde ett x antal telefonsamtal för att få tag i uppgifter till min budget som ska vara klar imorrn - som allting annat till medieproduktionsbolagkursen - och satt och vände och vred på siffor. Jag tror jag fick till det hyfsat åtminstone.

Vandrade sedan iväg till skolan för att skriva ut allt. Så nu har jag känt på golven inför morgondagen när lovet är slut...
Kvällen har ägnats åt mer plugg och träning. Herregud vad jobbig styrkemixen var i kväll. Jag kommer vara sjukt lämmen imorrn!

Nu väntar sängen, klockan 9 imorrn ska jag vara uppställd för redovisning. Lycka till säger jag bara till mig själv - och god natt till er andra förstås! Sleep tight.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

mammsingen sa...

Hoppas allt klaffade idag! Ha så kul i helgen du och lill-pölsa.
Kram