söndag 1 maj 2011

Party like a rockstar

Vaknade upp i morse och greps av lite lätt panik över hur bakis jag var. Hittade efter en kort stunds letande mobilen som upplyste mig om att klockan var halv åtta och att jag alltså lyckats skrapa ihop typ tre timmars sömn. Bra start på maj månad!

Gårkvällen var i alla fall sjukt kul. Kul kul kul! Den kunde dock fått ett abrupt slut när jag först inte fick komma in på Kåren eftersom jag var lite överförfriskad... Tio minuter ute i friska luften och lite vatten senare var jag dock fit for fight igen. Därefter fortsatte jag med kvällen med enbart vatten vilket jag fick CRED för av vakten (ja, han använde faktiskt just det ordet).
Verkar minsann som att jag lyckades vara rockstjärna igår. Det eller drägg, men rockstjärna känns sannerligen som ett trevligare epitet.

Nu: Ut i friska luften för att vädra bort huvudvärken!

Inga kommentarer: