onsdag 8 augusti 2012

Man kan uppenbarligen inte få allt

I veckan arbetar jag de sista passen på mitt sommarvikariat, vilket råkar sammanfalla med sommarens enda kvällsvecka. Är obeskrivligt skönt att få sova ut om mornarna då denna sommar sannerligen inte gått i sömnens tecken. Samtidigt blir jag så jäkla frustrerad över att jag inte får någonting gjort innan arbetsdagen tar vid! Man kan uppenbarligen inte få allt. 

Fast igår hade jag glädjen att ha Idamari på besök, för första gången i min nya bostad (som snart borde klassas som min gamla, med tanke på hur mycket jag flyttat runt senaste året). Skönt att det finns andra som också jobbar kväll!
Och i måndags haffade jag en fin jacka för en billig peng, när jag gjorde stan på 1,5 timme med J

Det var väl summan av kardemumman. Eller veckan så långt, rättare sagt. Som sagt hinner jag inte med så mycket om dagarna. Inte ens blogga, tydligen.

Inga kommentarer: