lördag 21 november 2009

Luleåparteeey

Holy macarony, var det verkligen tre dagar sedan jag uppdaterade sist?! Jag trodde att jag postade ett inlägg innan vi drog till Luleå igår, men tydligen inte...
Hur som helst: Igår packade jag, Johan, Emma och André in oss i bilen och drog några mil norrut. Där väntade förfest med Emmas brorsa och några andra goá gubbar från Göteborgs universitet. Förisen följades upp med utgång, först på Stuk (studentkåren i Luleå) och sedan på Cleo. Men trots att kvällen var väldigt, väldigt lyckad slog den inte hotellfrukosten i morse...
Eller hur tycker ni det låter med bacon, gravad lax, köttbullar, färskt bröd, våfflor, nypressad apelsinjuice och en massa annat smarrigt sådär på morgonkvisten? Det var huuuur gott som helst!

Nu ska jag mysa ner mig med anledningen till denna bloggtorka. När Johan väl är här vill jag ta vara på honom, därav min frånvaro. Men snart kommer det i alla fall en massa vackra bilder från gårdagen, så håll ut!

Inga kommentarer: