onsdag 4 november 2009

Ett rent helvete

Hela kvällen har ägnats åt städning. Jag har tvättat kläder, röjt upp i badrumsskåpet, rensat avloppet (uäääh!), kastat en banankartong full av prylar och liknande. Fastän jag har hållit på i åtskilliga timmar är jag ännu inte klar, men jag fortsätter i morgon istället.
Det känns som en jäkla tid att börja dra den högljudda dammsugaren - mot förmodan kan det ju faktiskt finnas studenter i huset som vill sova ostört.

Ful får man va, men inte dum. En hårklämma fick agera som skydd mot stanken från avloppet.

Spana in det här förresten! I kväll upptäckte jag att mitt korta svall faktiskt går att sätta upp i en liten och obetydlig hästsvans. Det var inte igår det...

5 kommentarer:

Emma sa...

haha, vad gulligt! Jag kan verkligen se tyska truckerföraren Gunther bakifrån xD

Gissa från vem?? sa...

WOW vilket hårsvall!! :-)

Emma sa...

sv: haha ja, men det kändes lite så! Men jag måste erkänna att jag har en liten crush för Gunther ;)

Anna sa...

Gissa från vem??? Jag gissar på mamma?

mami sa...

Rätt gissat Annsson . så klart!Minns inte att jag gett dej upphovsrätten till ful-kortet förresten :-)
Kram