tisdag 24 november 2009

Julklappstips till undertecknad

Idag är det en månad kvar till julafton! Fast något som är ännu bätte är att det är en dag kvar till löning/studielånsutbetalning...
Här kommer min önskelista - till jul alltså, inte till löningsdan (ni får givetvis ge mig något fint imorrn också, hehe!).
  • Fönsterlampa i hängande modell, röd eller svart
  • Typ ett halvt dussin tidsskriftssamlare
  • Ett förkläde som jag kan känna mig huslig i
  • Stativ till min Nikon D40
  • Teleobjektiv till ovan nämnda kamera
  • ... och gärna ett vidvinkelobjektiv också
  • Min kära parfym Escada Sentiment
  • Bjørgsmycken i alla dess former: halsband, armband, ringar...
  • En massa mysiga kuddar
  • Duschdraperi från H&M med illustration av Cassandra Rhodin
  • Assietter
  • Tatueringsbidrag...
  • ... eller pengar överhuvudtaget
  • Bil - favoritmärket är Audi
  • Träningsskor
  • Hemmabiosystem till min nya, fina tv
  • En liten bäddsoffa
  • Ego Woman av Carolina Gynning
  • Skohylla, återkommer med precisa mått!
Som vanligt vill jag ha en massa dyra saker - men önska kostar ingenting! :)

Inga kommentarer: