måndag 23 november 2009

Hur tillvaron såg ut i fredags

Jag känner mig sjukt mosig idag och har noll skrivlust - därför passar det skitbra att slänga upp lite bilder från i fredags. Återkommer när hjärnan har fattat att helgen är över.


En förstklassig invigning av hotellsängen

In the elevator (jag hade på mig höööga klackar, därför ser Emma mini ut!)

Team Piteå på förisen

Syskonen Johansson - visst osar bilden syskonkärlek? (Synd bara på den kassa bildkvalitén...)

Efter förfesten irrade jag och Johan runt på jakt efter Magnus lägenhet... En lång promenad i regnet senare hittade vi äntligen dit!

Grabbig diskussion (?) på Stuk

Avslutningsvis: Mange och Johan @ Cleo. På samtliga bilder från i fredags har Johan sin tunga utanför munnen, därför får han fanimej inte vara med på fler! Haha.

1 kommentar:

Sandra sa...

Såg ut som ni haft trevligt ;)

Okej! men då kanske vi kan hitta på något. Sofia ville stå på julmarknaden den helgen, hon stickar så mycket,så jag ska va med på ett hörn, om jag får ihop några grejor som jag kan sälja, men det är ju bara mellan 11 och 16 tror jag, så sedan kan vi ju hitta på något, vi får höras.

Jag kommer gärna och hälsar på dig där efter jul och nyår ;)