onsdag 25 november 2009

Ögonsvideri

Nu är det tack och god natt för min del. Ögonen svider utav trötthet (så avslutas femte versen av klagosången). Jag har en massa intressanta saker som jag hade tänkt skriva av mig kring men med ett par blödande ögon går dåligt.

Nej, vila ögonen och låta gammkroppen sova får det bli istället. Jag återkommer imorrn när de beryktade batterierna som jag ännu inte lyckats hitta är laddade.

Istället för intressanta texter avslutar jag kvällen med en idolbild, tagen direkt ifrån hotellsängen i fredags. Förutom att somna med sminket på lyckades jag med konststycket att slockna med linserna - då kan vi snacka ögonsvideri dagen där på!

2 kommentarer:

Brynte sa...

Jag kan sova med mina linser, det är lyx! Du borde skaffa såna, silikon. Så jag kan ju också skryta md att jag har silikon i ögona ;)

Anna sa...

Brynte: HA, fan va nice! Jag vill också ha silikonögon... :)