tisdag 9 mars 2010

Finally done!

Då var jag och Angelica äntligen klara med vårt lilla grävprojekt! Åtminstone med första utkastet i alla fall - sen lär vi få en hel del kompletteringar på det... Men det vill jag inte ens tänka på nu. Jag tänker bara glädja mig åt att över en månads arbete har mynnat ut i tre artiklar (fyra egentligen, men en skrotade vi bara någon timme innan deadline).

Både dagen och gårdagen har gått åt till att skriva, ringa, gå igenom alla handlingar ett varv till, ringa lite till och skriva lite till. Trots att vi har träffats tidigt och jobbat stenhårt har det varit de två roligaste dagarna i projektet hittills. Kanske för att det har gett resultat, kanske för att det har varit lite tidspress. Tidigare har vi ju kunnat lalla runt Piteå i jakt på papper utan att riktigt känna av någon puls.

Snart blir det promenad med Emma. Har inte tränat på en vecka nu eftersom den regelrätta marsförkylningen slagit till så jag måste ju försöka röra på påkarna på nåt sätt.

Inga kommentarer: