onsdag 10 mars 2010

Went to cowheaven and back!

Jag är tillbaka från bion nu och den var precis vad jag förväntade mig. Bra och underhållande. Inte jättejättebra och ingen film jag skulle se igen, men klart sevärd.

Till något roligare - djurbilder! Med denna kavalkad skulle jag lätt kunna flörta in mig hos Hanna Hellqvist. Ni pälsdjursallergiker kan dock vara lugna, jag bjuder på några hårfria alternativ för att minimera risken för allergiska anfall.

Just chillin'!

Jag gillar ormar, men dessa känns aningen för pluttiga för min smak.

Skäggagam - vill ha!!!

Nej, det är ingen plastbit utan faktiskt en livs levande skorpion.

Haha, jag var tvungen att fota detta vanliga, hederliga marsvin bara för att det lipade så fult åt mig.

Sötaste, sötaste noonisen! Tyvärr satt den bakom galler, men ändå...

Slutligen: Dagens favorit. Denna varelse var så bedårande att jag tog mig en seriös funderare över att göra mig skyldig till kalvnappning!

I'm in looove!

Dessa bilder tog jag alltså på Grans naturbruksskola idag. Jag kommer dock inte använda de till uppgiften jag var där och fotade för.

Inga kommentarer: