fredag 19 mars 2010

Rosa lösfrallor

För någon vecka sedan fick jag hem ett litet paket innehållande min nya favorit-festaccessoar: Lösögonfransar! Det är först nu jag har insett förträffligheten i ett par false lashes.
I min tidiga ungdom (alltså när jag var 18 år) hade jag på mig ett par frallor på hotellet och när jag kom hem stod ena paret rakt ut från ögonlocket - det såg inte klokt ut, haha. Därav blev jag lite avskräckt...

Nu ska jag bara träna upp tekniken på att fästa fast de små rackarna. Det är ju rätt pilligt, och som de flesta vet vid det här laget hatar jag pillergöran...

De rosa känns rätt svårburna, men det kommer alltid tillfällen när jag man kan vara lite wild and crazy, hehe.

3 kommentarer:

Maria sa...

Diggar dom rosa stenhårt ;)

Josefine sa...

Vart har du hittat dom? :]

Sandra sa...

Du blir säkert skitfrän i dom rosa ;P