fredag 19 mars 2010

Hockeygud hör bön!

Det gick sådär att fota matchen i onsdags, åtminstone när det gällde målbilder. Antingen hade jag inte kameran beredd när pucken nådde kassen eller så var det någon jävel som täckte själva målgörandet. MEN! När det var 4 sekunder kvar av matchen kvitterade Asplöven med 5-5 och då jävlar fick jag en bild. Hockeygud hör bön.

Däremot märkte jag nu när jag kikade igenom bilderna att vissa är förjävligt oskarpa. Det är mitt största problem när det kommer till den där jäkla Mark III:an, att få till fokus. Fast jag är relativt nöjd anyway, det var ju första gången jag fotade sport som sagt.

Jag kom förresten på att det skulle vara jäkligt skoj att spela hockey, åtminstone ser det roligt ut. Om det inte vore för att man inte få tacklas inom damhockeyn hade jag lätt joinat ett lag!

Lite issprut fångade jag allt på bild Rebecka :)

Irriterad domare

1 kommentar:

Rebecka sa...

Verkligen tjusigt issprut :)