måndag 15 mars 2010

I'm back!

Man skulle ju nästan kunna tro att internet är ett icke existerande fenomen i Västerbottens inland, med tanke på helgens frånvaro... Så är dock inte fallet! Helgen har bestått av jobb, jobb, jobb och jag har därmed inte hunnit med mycket annat.

I lördags hade jag planerat in en skotertur med Johan & co men den blev inställd för min del då jag upptäckte att jag jobbade stödpass (11-19) och inte kväll som jag brukar. Istället blev det födelsedagsmiddag för pappa och Melodifestivalen när jag slutade i lördags. Det var inte helt dumt det heller!
Skönt också att Anna Bergendahl vann hela skiten. Nog för att jag hejade på Salem, men jag var nervös där ett tag för att Eric Saade skulle vinna. Jag hade dött om vi hade skickat den där Pilutta dig-låten till Norge...

Nu ska jag dra till skolan och redovisa vårt grävande projekt! Lejter.

Inga kommentarer: