söndag 21 mars 2010

Plugg i elfte timman

Jag råkade visst göra en liten felprioritering i kväll. Istället för att plugga inför tentan satt jag och spelade kort nere hos Emma efter söndagsfikat. Inte ett så smart drag, men samtidigt kan jag behöva ett avbrott från orden källkritik, tendentiös, grävande journalistik och liknande...

Annars har dagen spenderats på Norrmalmia där jag fotat handboll. Tro mig - efter att ha försökt fånga ett par flaxande handbollsspelare på bild framstår hockey som rena barnleken.
Nej, nu måste jag återgå till pluggandet och ni får hålla tummarna för mig inför morgondagen. Tidigare har jag inte varit ett dugg nervös vad det gäller tentan men nu är huvudet helt tomt så jag vette tusan hur det slutar.

1 kommentar:

mami sa...

Jag håller tummarna - det vet du!
Lycka till!