tisdag 16 mars 2010

Kärlek är att ha någon att somna bredvid

Trots mitt något hafsiga inlägg igår känns det som att jag varit off blogg hur länge som helst. Först var det som sagt en jobbintensiv helg och den följdes av att Johan hängde med upp till Piteå i söndags. All tid som jag inte tillbringat i skolan med att redovisa och lyssna till redovisningar har jag spenderat med honom.

Förutom middagar, filmmys och liknande har vi mest bara hunnit sova med varandra, men det passar utmärkt för mig. Jag trivs verkligen med att bo själv och ha ett rum som är mitt eget. Det jag kan sakna är dock att dela säng med någon. Då syftar jag inte bara på att ligga, utan att få somna med någon och dela drömmar med den personen - inte bara framtida utan även nattliga.

I natt kommer det bli tomt igen.

Mitt porträtt av Johan

Johans porträtt av mig

Inga kommentarer: