onsdag 17 mars 2010

Fotograferingsdag

I dag ska jag gå all in på fotografering. På måndag är det examination i bildjournalistikkursen och jag har en drös uppgifter kvar att göra...
Till att börja med ska jag gå en sväng runt stan och se om jag kan hitta någon att fotografera till ett personporträtt. Det kanske låter knäppt att bara söka ett objekt på måfå, men eftersom jag varken har en idé eller pengar på mobilen får det bli så.

I kväll ska jag fota en hockeymatch och det är väl knäppt om något! Jag som sett typ två hockeymatcher live i mitt liv och nu ska jag försöka fånga något vettigt på bild... Håhåjaja, denna gång behöver jag ett lycka till mer än någonsin.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Ja, jag måste ha missat er spanska skönsång ;/ Kan dock tänka mig hur fint det lät ;)

Lycka till med fotograferingen :) Ett läckert hockeykort hade varit om du lyckades fota en av spelarna i precis det ögonblick när han tvärbromsar... Då flyger det is!

Lisa sa...

Lycka till syster! :-*