söndag 25 november 2007

Crap

Nu är jag ledsen. Riktigt jävla ledsen.
Anledningen? Jo, jag sitter och ser reprisen på Idol (eftersom jag jobbade i fredags och missade programmet). Klart jag visste redan innan att det va Daniel som åkte, och klart att det gjorde mig upprörd redan i fredags då jag fick höra det. Men nu när jag sitter och ser programmet och ser vilken jävla artist han är - ja, vilket geni han är, kan jag inte låta bli att fundera över hur svenska folket är funtade. Han gjorde ju för fan Living on the Edge så jävla bra att det bara inte finns! Hade jag varit hemma i fredags hade jag lugnt kunnat offra några femmor på mobilen, för att han skulle få vara kvar.

Och Andreas, hur fan kan han få vara kvar? Han är ju sämst! Sämst, sämst, sämst. Jag kan inte ens hålla med juryn om att han sjunger som en Gud, han sjunger bara okej enligt mig. Nej, nu hoppas jag om att det blir blondinernas kamp i Globen. Och att Amanda vinner. För även om Maries version av "Weak" va gryyym så är Amanda den större artisen av dom båda - hon har ju t.ex. inte sett bajsnödig ut på scen flera veckor i rad vilket Marie har gjort.

Nu är det omröstningen och jag vill inte se, då kommer jag bara att bli ännu mer upprörd och ledsen. Fyfan.

Ska göra mig i ordning nu och gå en sväng på skyltsöndan innan jag börjar jobba. Hasta la vista.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Jag hoppas att alla de bra åker ut och får feta skivkontrakt där de får välja låtar själv, medan "vinnaren" står där men en halvpissig powerballad och ett låst skivkontrakt där pengarna för intäkterna bara går till bossens cigarrer...

Anonym sa...

tycker du är lite dum mot andreas,han e ju bäääääst!
p

Anonym sa...

Jag håller med dig till 100!!!!!!