måndag 5 november 2007

Roligheter och fyllesvin

Jag bara måste publicera min roligaste kommentar hittills under min bloggkarriär. Denna blev skriven med anledning av brödbaket i torsdags (för att få en bakgrundsbild, läs längre ner i bloggen):

Jimmy sa...

Faán...nakenbak...I KNEW IT!

Gott bröd var det i alla fall. Föressten. Har du funderat på att jag lyckas ringa på dörren EXAKT då ni är nakna? Kan...jag säger KAN det ha att göra med att ni ALDRIG verkar ha kläder på er...jävla nudister :)

Haha, vilken klockren bild av jag och Simon - att vi aldrig har på oss kläder. Lovely.

Angående lördan vart det en kortvisit hos Maggi, var rätt trist där. Sedan blev det lite tjaffs och tråkigheter, så jag drog hem. Tryckte i mig en påse chips, såg film och drack öl - måste säga att även en sån kväll har sina kvalitéer. Sedan bokstavligen ramlade Simon in då jag somnat, inte lika roligt. Men det lär bli hämnd på det, nästa gång det är fest ska jag också supa mig dyngrak och komma hem och kasta ur mig dumheter. Kanske jag ska toppa allt med att spy över han också? Ni vet, revenge is a dish best served cold.

För övrigt tycker jag att Kylie Minogue för första gången någonsin har levererat en bra låt, 2 hearts. Trallvänlig utan att vara "lalalala", man får helt enkelt lust att stå och gunga med lite lagomt coolt på ett dansgolv.. Inte illa!

you make me invisible

like sky
and make my day
i feel so wonderful
oh oh oh don't let go

i'd sit in the dark with you
it feels like ive never saw the sun
should i shout for rescue
oh oh oh don't let go
oh oh oh don't let go

3 kommentarer:

Anonym sa...

en hämnd är ingen bra ide!

Anonym sa...

"hämnden är ljuv" brukar man ju säga ;p

Caroline sa...

det ligger en skön dubbeltydlighet i ordet nakenbak. hehe. hehe. det kom jag på nu. hmm.