fredag 9 november 2007

Nej, se det snöar...

Åh, imorse va det verkligen mysväder då jag gick till skolan. 2 plusgrader, och snön fullkomligt vräkte ner som små mjuka bomullstussar. I. Love. It.
Så jag vandrade till skolan med ett leende på läpparna och kände mest för att kasta mig ner i snön och rulla runt som en hund i människobajs (okej, ingen snygg metafor, men jag kan tänka mig att man skulle se ut som det om man rullade runt på backen!).
Ja, nu jäklar är det vinter for real.

Jag har faktiskt hittat en kändisparfym som verkligen luktar gott, Christina Aguileras nya. Är nästan lite Agent Provocatuer-varning över den, i alla fall när det gäller flaskan. Men verkligen verkligen näsgodis, yummie.

Nu ska jag och Lisa gå och börja tillaga middan, ska bjuda mamma, Linus, Simon och Jimmy på tacos. Och sen blire Idol för hela slanten, var ju faktiskt tre veckor sedan jag såg en veckofinal sist...

Inga kommentarer: