torsdag 25 februari 2010

20-årsfest på ingång

Min högerarm värker som fan! Det kan bero på att jag har burit två jättejättejättetunga matkassar hela vägen från Ica idag eller så kan det bero på att jag har kört ett stenhårt styrkemixpass i kväll, ett sånt där pass som man nästan måste krypa ut ifrån typ. Troligtvis är bicepssmärtan en kombination av ovanstående företeelser.

Men! Imorrn är det äntligen helg igen och då bär det av till Bygdeträsk, av alla ställen. Vi ska fira min kära vän Sandras födelsedag ungefär en månad i efterskott. Bygdeträsk det låter som ett riktigt hillbilly-ställe men jag tror det kommer bli kanonkul att bada badtunna, basta och inta en dos alkohol. Då stället (byn?) ligger nära Burträsk kanske det blir en tripp dit också för att undersöka hur det egentligen ligger till med hår under fötterna-myten. Rapport kommer på lördag.

Inga kommentarer: