onsdag 10 februari 2010

En bildberättelse om helgen som var

I fredags kom brorsan på besök. Vi åt lunchbuffé på Thaigarden, strosade runt på stan (Linus shoppade faktiskt mer än mig!) och lagade tacos till middag - som synes. Mitt förkläder som jag fick i julklapp var lite för litet för min stora storebror...

Senare på kvällen kom min fina pojkvän också upp till Piteå...

... och då gick vi direkt ner till Emma för en förfest som aldrig ledde till utgång. Istället spelade vi ölspel och löste världsproblem.

Hos Emma befann sig även Sofia och Simon

och Sandra och Dennis.

Rocky var förstås också på plats!

Lördagen har jag inga bilder ifrån. Efter en fika på stan och lite mer shopping för min del åkte Linus hem till Lycksele. Jag och Johan passade då på att ha myskväll, med god mat och en gullig film - (500) Days of Summer.

Under söndagen sken solen. Vi bestämde oss därför för att ta en promenad. Det kändes dock kallare än de - 4 graderna termometerna visade så Johan drog på sig megahuvan.

Jag bad megahuvamannen att fota mig också. Mycket kan man säga om min karl, men någon fotograf är han tyvärr inte. Han lyckades i alla fall fånga någon schysst pose på bild. Fast egentligen posade jag inte utan jag höll på att ramla ner från räcket...

5 kommentarer:

Sandra sa...

Såg ju inte ut som en dum helg ;)

Anonym sa...

Sötaste Rocky! Haha han ser helt sjukt trött ut, ni har väl hällt i stackarn öl eller nåt.Hmpf! / V

jag sa...

hörredu, ja är världbäst på å fota ;)

Anna sa...

V: Klart katten ska ha en bärs! Jag har hört att det är bra för pälsen :)
Jag: Oj, jag råkade skriva fel :P

Brynte sa...

Haha, jag önskar att jag hade några minnen från den där kvällen. Hörde att det va en fin kväll ;)