onsdag 24 februari 2010

Det här önskar jag mig också

Födelsedagen börjar närma sig och för att döva min ångest över att bli gammal slänger jag upp några fler önskningar.
"Va, har hon inte önskat sig tillräckligt?" kanske ni tänker som har tagit del av denna lista. Faktum är att jag skulle kunna hålla på och önska i en oändlighet. Dessutom har mamma tjatat på mig att jag ska lägga upp önskningarna jag drog för henne över telefon förra veckan, och mammors viljor är barnens lag som ni säkert vet.

Så mamma, here it is:
  • Startkit från i.d. Bare Minerals
  • Skinnvantar utan fingrar - vette tusan vad man kallar dessa eller var de går att finna (om någon kan tipsa om var dessa säljs är det en present i sig!) men det vore nice med ett par i en frän färg, typ ceriserosa eller vinröda. Fast svarta går såklart också bra!
  • Hudvårdsprodukter från Clinique
  • Armband - tänk svart, tänk silver, tänk skinn... så är du hemma!

5 kommentarer:

mami sa...

Tack för tipsen och för att du fattat rätt det där med "viljor och lag..." Tror du presenthögen blir större nu??! :-)
Det blir säkert något paket på födelsedagen - kanske nåt i white trash stil, nåt som passar till din FINA väska, hi hi.

Anna sa...

Mami: Åååh, vad glad jag blir - kanske får jag något av Ed Hardy? :P

mami sa...

Vänta och se! Om du har RIKTIGT tur såååå :-

Maria sa...

Om du får nåt svar om skinnhandskarna, so let me know ;) va på jakt efter såna till nyår.. när jag skulle va lady gaga.. men har fortfarande inte hittat några ;/

Anonym sa...

tips på var du kan köpa smink, parfym osv till billigare priser.
http://www.nordicfeel.se/Default.aspx