tisdag 16 februari 2010

Update

Jag har kommit på att jag är jäkligt duktig på att blogga om små projekt och liknande som jag håller på med men jag är desto sämre på att berätta om resultatet. Därför följer härmed en uppdatering om tre saker jag skrivit om - kanske inte det intressantaste sakerna men ändå.

1. I juli skrev jag om mitt projekt "reta gallfeber på morsan" som gick ut på att töja örat. Redan när jag bloggade om det var örat köttigt och i september fick jag avbryta RGPM eftersom att töjhornet hade växt fast i örat och örsnibben var helt geggig av var. Not so fresh kan man lugnt säga.

2. För en månad sedan efterlyste jag glasögonsmakråd. Ni var flera som delade med er av era åsikter - tusen tack för dem! - men i slutändan blev det inga nya glajjor. Jag kom till insikt med att jag såg ut som ett mongo i vartenda par.

3. I januari bloggade jag också om att jag blivit stoppad av en tv-kanal för en enkätfråga, självklart när jag var mer disträ och sunkigare än någonsin (det var bara ett par glasögon som fattades för att jag skulle vara ett totalt stolpskott). Dagen efter satt jag dock bänkad framför Nordnytt för att se mig själv göra bort sig totalt. Döm av min förvåning när enkäten inte alls var med! Först blev jag överlycklig, men sedan lite irriterad. Var jag verkligen inte nog representabel för tv..?

De här brillorna fick förresten flest röster av er!

2 kommentarer:

Cristel sa...

haha, no one ;p

mami sa...

Ledsen Anna, jag må vara en dålig mor men ang projekt RGPM kan jag bara säga: JIPPIE!!! KRAM