fredag 12 februari 2010

Queen of surprises

Hoho vad grym jag är på överraskningar! Jag åkte till Lycksele igår utan att ha föranmält min ankomst till Johan. När han kom hem från jobbet i natt blev han rätt paff av att se mig. Eller skrämd, snarare.
Efter att chocken hade lagt sig blev han dock väldigt glad - vem skulle inte bli det liksom av att helt plötsligt ha sin distansflickvän väntandes på en i sängen..?

Nu har karlsloken tyvärr rymt stan över helgen (han visste ju som sagt inte att jag skulle komma så han han hade planerat in en resa till sin morfar) så jag får vackert finna mig i att vara helt själv i hans lägenhet. Men det funkar det med: Istället får jag tid över till att bara umgås med familj och vänner och på söndag när Johan kommer hem igen kan vi göra något riktigt mysigt. Att det är alla hjärtans dag just då spelar egentligen ingen roll, men det skadar förvisso inte heller.

1 kommentar:

Maria sa...

Va roligt :) Då ses vi där!