fredag 5 februari 2010

Herrbesök x 2

Jäklarns vad skönt det är med helg! Jag och Angelica jobbade med vårt projekt igår till klockan 14, efter det bestämde jag mig för att nu får helgen börja. Väldigt välkommet eftersom jag gick skola och jobbade hela förra veckan.

Idag kommer två av mina favoritkillar hit. I kväll kommer Johan, han slutar tidigast 18 så det lär bli rätt sent innan han dyker upp. Men väldigt snart är brorsan på ingång! Trots att jag tycker väldigt mycket om Linus umgås vi rätt sällan, därför ska det bli väldigt roligt att få besök av honom. Jag har dock inte planerat in några speciella aktiviteter för mig och mina besökare i helgen. Vi får ta det som det kommer helt enkelt.

Bruuusch är på väg till Norrbotten!

3 kommentarer:

Emma sa...

Han är också skitlik din mamma! Ni är tre kopior ;)

Anonym sa...

Vem fler är lik sin mamma? Inte du väl Anna - du är nog mera lik brevbärarn, ha ha ha :-)

Limpan sa...

snygg bild syrran, men de där är ju inte jag :P ingga andra aktiviteter än shopping å thaimat behövs när jag är i byn :D trevligt trevligt