tisdag 2 februari 2010

Mobila minnen

Förra inlägget fick illustreras av en (mindre fin) mobilbild, vilket fick mig att inse att jag sällan lägger just upp mobilbilder. Jag lägger faktiskt nästan aldrig över de till datorn. Det är lite synd eftersom jag alltid har med mig mobiltelefonen och fotar med den när ingen "riktig" kamera finns till hands. En stor del av den fotografiska dokumentationen av min samtid finns därmed i mobilen.
För att väga upp avsaknaden av dessa lågkvalitativa bilder i min blogg slänger jag upp ett gäng nu!

2009-07-29 kl 19.48: Järngänget hade tidigare under kvällen - innan dessa kort togs - träffats för att snacka lite inför Laganas-resan som vi skulle ut på några dagar senare. Vi avslutade vårt "möte" med att köpa glass och roa oss i en lekpark. Om jag inte minns fel planerade vi att testa Lyckseles samtliga lekplatser, men det projektet rann ut i sanden...

2009-08-05 kl 10.37: En hund gjorde oss sällskap på beachen i grekiska Laganas. Hur mysig den blev i pälsen efter doppet i havet lämnar jag osagt, den var väldigt söt i alla fall.

2009-08-23 kl. 00.14: Jag, Lisa och mamma träffades i öltältet under "En dag på stan" och jag passade på att föreviga tillfällen. Vi tog sju bilder och på alla ser alltid någon störd ut. Jag valde såklart ut bilden där jag ser mest normal ut.

2009-09-19 kl 14.54: I september kom Lisa på besök. En liten shoppingrunda avslutades med en god milkshake i min favoritpark. Trots att det var i mitten av september var det en rätt varm och solig dag.

2009-12-04 kl 16.37: Världens sötaste Hampus och jag lekte mycket med hans tågbana när jag hälsade på honom, Sandra och Hugo i december. Jag var rätt slut på efter att ha ägnat ett dygn åt lek med ungarna, men det var såå roligt att träffa dessa tre underbara människor igen.

3 kommentarer:

Gissa från vem?? sa...

Ååå SöötHampus! Å vilka snygga brudar på korten ovanför:-)

Sandra sa...

Vi får ta upp projektet med lekparkerna, hehe ;)

vd sa...

Vi har ju hela sommarn på oss att testa alla lekparker ;) vi kan väl börja från forsdala och den sidan först sen blire rätt sida av älven efter det :P